funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 13 Lis 2009, 13:36:59 CET

> Czego się bać ? W tej dyskusji ?
> Że pod pozorem bezstronnosci, forsujesz rozwiazania które popierasz
> usiłujac deprecjonować/ignorować inne.

Acha.. Czyli to jest "krótka pamięć" i mój brak czytania ze zrozumieniem.
Dzięki za wyjaśnienia. Bo sam nie wpadłbym na to...

> Stąd zasada "bezposredniego wyboru rad"
> która wprowadza projekt KPW.

Dla mnie nadrzędnieją zasadą powinien byc nadzór społecznego ciała
kolegialnego nad etatowym aparatem. Projekt KPW też to postuluje i nie
przekreślam go. Tak jak jakos specjalnie nie przywiązałem się do projektu
RN, w którym też nie podoba mi się wiele rozwiązań.

To jak będą wybierane Rady jest kwestią wtórną.  Dla mnie ważniejsza jest
sama zasada...

Seascout