funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Sob, 14 Lis 2009, 13:16:11 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, November 14, 2009 9:45 AM
Subject: Re: funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

harclot w poczta.onet.pl, sobota 14 listopada 2009:

Widzę że też nie czytałeś uważnie projektu:

http://www.kpw.org.pl/articles.php?article_id=2
------------------
§ 39
1. W wyborach do rad chorągwi, sądów harcerskich chorągwi i delegatów na
zjazdy chorągwi oraz w wyborach Rady Naczelnej ZHP, Naczelnego Sadu
Harcerskiego ZHP i delegatów na Zjazd ZHP, za wybranych uważa się tych
kandydatów, którzy otrzymali kolejno największą liczbę ważnie oddanych
głosów.
2. W przypadku otrzymania równej liczbę głosów uprawniających do uzyskania
mandatu, członka władz o których mowa w ust. 1, o wybraniu rozstrzyga
losowanie przeprowadzone przez komisję wyborczą.
3. Tryb przeprowadzenia losowania, o którym mowa w ust. 2, określa Ordynacja
wyborcza ZHP.

§ 40
1. Wybory są prawomocne bez względu na liczbę uprawnionych obecnych na
zjeździe lub uczestniczących w wyborach, o ile zostały zachowane warunki
określone w Ordynacji wyborczej ZHP.
2. W przypadkach opisanych w § 44, wymagany jest udział w głosowaniu co
najmniej połowy uprawnionych do głosowania członków danej władzy.

§ 41
1. Delegaci na zjazd chorągwi, członkowie rady chorągwi oraz sądu
harcerskiego chorągwi, a także delegaci na Zjazd ZHP, członkowie Rady
Naczelnej ZHP oraz Naczelnego Sądu Harcerskiego ZHP, wybierani są w wyborach
jednostopniowych i bezpośrednich. Głosowanie odbywa się tajnie, w punktach
wyborczych organizowanych przez hufce.
2. Delegaci na Zjazd ZHP, członkowie Rady Naczelnej ZHP oraz Naczelnego Sądu
Harcerskiego ZHP wybierani są w chorągwiach. Podstawą do określenia liczby
osób wybieranych w poszczególnych chorągwiach jest aktualna, na koniec
kwartału poprzedzającego ogłoszenie wyborów, liczba uprawnionych osób z
czynnym prawem wyborczym, zgodnie z § 37 ust. 1.
3. Liczebność wybieranych delegatów na zjazd chorągwi stanowi 1/5 liczby
uprawnionych osób z czynnym prawem wyborczym, zaś liczebność wybieranych
delegatów na Zjazd ZHP stanowi 1/50 liczby uprawnionych osób z czynnym
prawem wyborczym.

W czym problem ?

Nie wymyslałem prochu tylko skorzystałem
z zasad wyborów samorzadowych.

Więc jakie są te techniczne problemy ?

Pozdrawiam
Czesław