funkcje = Re: Re: [Czuwaj], Zjazd

Sob, 14 Lis 2009, 14:51:38 CET

Dnia 14-11-2009 o 08:40:08 <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Z zasady od niemal pół roku ignoruję wypowiedzi bractwa KPW, ale jednak
zauważ, że odpisałem już Maćkowi, na jego prośbę uzasadnienie cytowanego
przez Ciebie twierdzenia w mailu:

Dnia 13-11-2009 o 23:22:57 Ryszard Rutkowski <ryszardrutkowski w tlen.pl>
napisał(a):

> Tak. Dlatego, że nie znam systemu podejmowania decyzji w jakimkolwiek
> organizmie kilkudziesiętosięcznym bezpośrednio przez członków takiej
> organizacji. Nie ma władz 15-tysięczno-osobowych. Zawsze jest pośrednie
> podejmowanie decyzji. A marsz ku zasadzie wyborów powszechnych, w których
> drużynowy wybiera GKę jest nierealny - co łatwo sprawdzisz rozpytując
> drużynowych swojego hufca, ilu z nich interesuje, kto jest naczelnikiem.

Więc "jak zwykle" nie doczytałeś "do końca" cudzych wypowiedzi
"Przyjacielu".

Ryszard