[Czuwaj] Projekt RN

Nie, 15 Lis 2009, 20:52:39 CET

Witaj:)
Byłaś uprzejma napisać:

Trochę uzasadnienie nie odpowiada tezie. Bo uzasadniasz jednak nieufność do
ludzi, nie do instytucji. Popaść w marazm  to może każda jedna władza, nic
nie robić - również. I chyba nie ma mechanizmu, który pozwoliłby na
uniknięcie tego ryzyka w społecznie obsadzanych organach.

>Niepokoi mnie nadal tak duża pośredniość wyborów. Można wpływać na
>naszych delegatów. Ale czasem się nie da. Czasem chcielibyśmy mieć/czuć
>realny wpływ na organizację przez nasze głosy na delegatów albo na
>władze.

Realny wpływ na organizację = podejmowanie decyzji bezpośrednio przez
uprawnionych? Chyba nie.. zawsze jest pośredniość w drodze wyboru
reprezentantów. Właściwie niemal wszędzie.

>No i pytanie byc może do Ciebie właśnie - co będzie z wyborami
>naczelnika jeżeli przegłosujemy statut w takiej wersji? Na zjeździe
>uchwalimy statut i pójdziemy do domu?

Wcześniej jeszcze uchwalicie uchwałę wprowadzającą statut, określającą kiedy
i w jakim terminie odbędą się pierwsze wybory, a także powierzającą
kierowanie pracą zarządu organizacji do tego czasu określonej osobie.
Zapewne obecnej druhnie Naczelnik.

>Pozdrawiam
>Anna Michalina :) Nowakowska

Ja również
Ryszard -nie-powiem-jak-na-drugie - Rutkowski:)