[Czuwaj] Projekt RN

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Nie, 15 Lis 2009, 14:44:52 CET

Dnia 13-11-2009 o godz. 19:26 Ryszard Rutkowski napisał(a):
> Witam Koleżankę:)

Witam Panie Kolego! :)

Ryszard, pytasz o mój stosunek do Rady chorągwi. Nie ufam chyba
instytucji.
Chyba gdzieś popełniliśmy błąd w oznaczaniu zadań RCH. Bo jest to ciało,
które może realizować swoje zadania prawie nic nie robiąc, zapaść w
letarg marazmu i przytakiwania KCh, która przecież dużo robi, a oni
(RCh) tylko siedzą i nic nie robią więc co się będą wtrącać ... :)
Boję się ich braku kompetencji i tego odskoku od środowisk.

Niepokoi mnie nadal tak duża pośredniość wyborów. Można wpływać na
naszych delegatów. Ale czasem się nie da. Czasem chcielibyśmy mieć/czuć
realny wpływ na organizację przez nasze głosy na delegatów albo na
władze.

No i pytanie byc może do Ciebie właśnie - co będzie z wyborami
naczelnika jeżeli przegłosujemy statut w takiej wersji? Na zjeździe
uchwalimy statut i pójdziemy do domu?

Pozdrawiam
Anna Michalina :) Nowakowska

Białe szaleństwo nadciąga!