Re: Re: [Czuwaj] 1%

Maciej Sas ikpsas w interia.pl
Nie, 15 Lis 2009, 13:21:19 CET

Gdybym miał czekać na działanie GK w tym zakresie to straciłbym kilkadziesiąt tysięcy.
Od chwili otrzymania OPP sami kupujemy na rynku otwartm taki program. Koszt to ok. 500 zł.

sasol

No taki program to by było chyba zadanie GK, żeby stworzyć. Co do biur
rachunkowych, to mamy zamiar w tym roku pochodzić.

Pozdrawiam
Tomek Chabinka

12-11-09, Przemek B <ciemniak w gmail.com> napisał(a):
> Jednym z najlepszych sposobów ( udowodnione) sa programy do
wypełniania
> pitów które maja w rubryczce odpowiedzialna za 1% wpisane gotowe dane
> druzyny, oczywiscie jak osba chce może wpisać inne, innym sposobe
jest
> wspópraca zbiórem rachunkowym które mogłoby sie pytać ludzi któzy
nie
> zdecydowali na co przeznacza 1% czy maja ochotę przeznaczyć na dana
dh

poroznoszonych

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7245235,1_proc__podatku_duzy_jak_nigdy_dotad__najlepsi_inwestorzy.html