[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 61, Numer 23

lukasz czokajlo l.czokajlo w gmail.com
Pon, 16 Lis 2009, 13:11:26 CET

> Jak to powiedziaĹ a dh. Naczelnik:
>
> "Niezwykle ciekawa, a moĹźe powszechnie niezauwaĹźalna, jest zmiana
> postrzegania harcerstwa w trakcie uroczystosĚ ci panĚ stwowych.
> StalisĚ my się dla wojska partnerem, nie wystawiamy tylko harcerzy do
> peĹ nienia warty, lecz druĹźyna reprezentacyjne stoi w szyku obok
> oddziaĹ oĚ w wojskowych, razem z tymi oddziaĹ ami schodzi z placu."
>
> Nie no, czas umieraÄ .
>
> g00rek

A czy to oznacza, że w ramach rozwoju partnerstwa otrzymamy karabiny do
oddawania salwy honorowej? Bo ja zawsze o tym marzyłem. Taki SKS tak
chwycić, tak do ramienia przyłożyć, pada komenda, salwa, kobiety zasłaniają
uszy, mężczyźni ukratkiem ocierają łzę... no to jest harcerstwo. g00recki ty
się nie znasz poprostu. Jak by wojna wybuchła to zostałbyś sobie w tej
neutralnej Szwajcarii i miał wszystko w nosie, a tu drużyny ramie w ramie z
regularnym wojskiem strzelały by do obcych wojaków. Pięknie by było, jak za
dawnych lat.

Ł.