[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 61, Numer 23

seascout czwartak w gmail.com
Pon, 16 Lis 2009, 13:27:48 CET

To ja mam kolejny palący problem do rozwiązania.

jak ma się zachować drużyna, jak dowodzący paradą oficer krzyknie: Krok w
lewo - odstąp!

Albo: W czwórki w prawo - zwrooot!

W regulaminie musztry ZHP nie ma takich komend w ogóle
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamy jakieś "czwórki twórz" a jeśli chce się przesunąć szyk w lewo to trzeba
wydać sekwencje komend:

- w lew zwrot,
- krok naprzód - marsz
- w prawo zwrot

(No, chyba, że starszy druh jest to i jeszcze powie po staremu: odbij w lewo
:)  )

To trzeba koniecznie zmienić, bo skutki mogą byc fatalne! Jak będzie wojna i
oficer krzyknie "w tyralierę" albo "lotnik kryj się" (nigdy nie wiedziałem
czy to polecenie do mnie czy do lotnika) to co wtedy? Skutki mogą być
opłakane.

Moim  zdaniem, strategii można nie napisać, Zlotu w Krakowie nie
organizować... ale to TRZEBA zmienić!

Seascout