[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 61, Numer 23

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 16 Lis 2009, 14:44:59 CET

W dniu 16 listopada 2009 13:27 użytkownik seascout <czwartak w gmail.com> napisał:
> To ja mam kolejny palący problem do rozwiązania.
>
> jak ma się zachować drużyna, jak dowodzący paradą oficer krzyknie: Krok w
> lewo - odstąp!

To jest część szerszego problemu. Nikt do tej pory nie zajął się musztrą!
Istnieje problem podstawowy, który utrudnia codzienną pracę setkom,
czy tysiącom drużyn w Polsce. Elementarny wręcz!

CZY PO KOMENDZIE ODSTAWIAMY NOGĘ NA SPOCZNIJ CZY NIE?

Ten dylemat powoduje istnienie dwóch stronnictw w ZHP, zwalczających
się i uprzykrzających sobie życie na każdym zlocie czy obozie. To
straszne.

Ale miejmy nadzieję, że nowa GK rozwiąże ten problem. Wszak wstyd
byłoby przy wojsku - stoimy OBOK! To już nie przelewki!