RE: [Czuwaj] Z sukcesów obecnej GK

Jędrula jkuny w interia.pl
Pon, 16 Lis 2009, 15:22:33 CET

Ja tego problemu wcześniej nie dostrzegałem. Kajam się więc przed Wami.
Myślę, że jest to wkład w finanse naszego państwa. W końcu armia jest zawodowa i każdemu z defilujących trzeba zapłacić pensję, a na takich uroczystościach zapewne za dzień wolny.
Gdy pójdą harcerze, zapełnią miejsce kompanii, plutony, czy jak to się tam nazywa.
Czyż to nie jest sukces?

Jędrzej
szeregowy podchorąży przeniesiony do rezerwy

Jak to powiedziała dh. Naczelnik:

"Niezwykle ciekawa, a może powszechnie niezauważalna, jest zmiana
postrzegania harcerstwa w trakcie uroczystości państwowych.
Staliśmy się dla wojska partnerem, nie wystawiamy tylko harcerzy do
pełnienia warty, lecz drużyna reprezentacyjne stoi w szyku obok
oddziałów wojskowych, razem z tymi oddziałami schodzi z placu."

Nie no, czas umierać.

Najlepsze oferty Sylwestrowe!
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f2426