Re: [Czuwaj] Z sukcesów obecnej GK

Ryszard Rak ryszardrak.waw w gmail.com
Wto, 17 Lis 2009, 19:33:38 CET

Wojsko Polskie:
Jak na Festynie z Okazji Święta Wojska Polskiego w  Łazienkach Królewskich
w dn. 15.08.2009 r. zorganizowałem "Warszawski Bieg na OSO"
(na LOK-owską brązową Odznakę Sportów Obronnych)
jako
Harcerski Klub Sportów Obronnych
to Wojsko Polskie do rozegrania czterech konkurencji
dało mi 1/3 boiska na Argykoli i do dyspozycji "mały stadion Agrykoli".
Odznakę OSO zdobyło 92 osoby
Nikt za nią nic nie płacił. Wszystko w kosztach HKSO.
15 harcerzy z HKSO popracowało sobie od 10.00 d0 18.00
Organizowana przez harcerzy impreza nic Wojska Polskiego nie kosztowała.
A ja do tej pory nie mogę doprosić się* zwykłego podziękowania.*
Mamy coś dla nich robić jako *partnerzy imprez ?*

Pozdrawiam           Ryszard Rak

P.S.
Prawdą jest że za tą imprezę odpowiadał cywilny pracownik Wojska.
A to może dużo tłumaczy.