Re: [Czuwaj] gdzie znajdę?

Paweł Pietkiewicz pieta w poczta.pl
Wto, 17 Lis 2009, 23:30:29 CET

Tutaj masz instrukcję działania hufca. Jest w niej m.in kto może być komendantem
hufca np. osoba z phm. i ukończonym kursem komendantów hufców. W przypadku brak
tego kryterium spełnienie go maksymalnie w rok od czasu wyboru. I tak dalej kto
co i jak.

http://dokumenty.zhp.pl/pliki/zalcznik_20090806_135559_u.zal41_gk_2006.rtf
http://dokumenty.zhp.pl/pliki/glowny_20090806_135559_u_gk_41_2006.doc

CZUWAJ
phm. Paweł Pietkiewicz HR

On Tue 17/11/09 23:04 , Elzbieta Kocyba motikiri w gmail.com sent: