Re: [Czuwaj] gdzie znajdę?

Piotr Jurgielewicz niemy13 w wp.pl
Wto, 17 Lis 2009, 23:45:49 CET

Dodatkowo:

11.	Prawidłowe działanie hufca, zapewniające realizację zadań
statutowych, wymaga spełnienia następujących warunków:
1)	komendant hufca powinien posiadać przynamniej stopień podharcmistrza
oraz przeszkolenie do pełnionej funkcji, lub spełnić te wymagania w
ciągu 1 roku od daty objęcia funkcji

co pochodzi z "Zasady tworzenia i działania hufca" do znalezienia tutaj:
dokumenty.zhp.pl

Piotr Jurgielewicz