[Czuwaj] zarządzenie Naczelnika i Skarbnika

Czw, 1 Paź 2009, 14:23:04 CEST

Bardzo dziękuję za odpowiedź, Przemciu. Rozumiem więc, że jest to ma jątek ZHP, a nie Chorągwi? Jeżeli tak, to dlaczego pozwalacie komuś, kto i tak nie może sprzedać działki, na sprzedaż swojego majątku?
Tylko jeszcze powiedz mi, na jakiej podstawie został wykonany podział zysku?

Rysiu

Ryszard