RE: [Czuwaj] zarządzenie Naczelnika i Skarbnika

Przemysław Marchlewicz przemyslaw.marchlewicz w zhp.pl
Czw, 1 Paź 2009, 15:44:05 CEST

Nie wiedziałem, że nie lubisz zdrobnienia swojego imienia, przepraszam :-)W
moim przypadku zdrobnienie to Przemek, ale to kwestia słowotwórstwa. W
każdym razie nie chciałem cię urazić.
Chyba rozumiesz pewne skomplikowanie relacji majątkowych z chorągwiami,
którym nie przekazano jeszcze majątku. Jest to formalnie majątek ZHP ale
dane środowisko nie bez racji uważa jego część za swój majątek. Stąd
stosowana wcześniej praktyka upoważniania środowisk do sprzedaży majątku
oraz podziału przychodu z tego tytułu. Wysokość udziału w zysku GK ZHP
wynika z wcześniejszych praktyk, ustaleń między stronami  i nade wszystko z
fatalnej sytuacji ekonomicznej ZHP. Niestety również  chorągwi lubelskiej
(stąd konieczność zbycia majątku). Pozdrowienia

hm. Przemysław Marchlewicz
Skarbnik Związku Harcerstwa Polskiego
Główna Kwatera ZHP
ul. M.Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
tel. 0/ 22 339 06 45; fax 0/22 339 06 06
kom. 601 647 323
przemyslaw.marchlewicz w zhp.pl