[Czuwaj] Komisarz

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 7 Paź 2009, 10:33:27 CEST

> funkcjii
> władze na

[TOGRO.pl]
Dla mnie oczywista jest sytuacja, ze jeśli Zjazd Hufca nie wybierze
komendanta, to Przewodniczacy Zjazdu powinien ogłosić przerwe, a Komendant
Chorągwi musi do czasu ponownego wyboru wyznaczyc komisarza, który zarzadza
hufcem. Czy to będzie poprzedni komendant, czy ktos inny to bez znaczenia.
Ile trwa taka przerwa - zalezy od okoliczności, miesiąc, dwa, pol roku...

Natomiast na pytanie o podstawe prawna powolania komisarza nie potrafie
odpowiedziec. Nigdy nie byłem świadkiem takiej sytuacji.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
TOGRO - Komputery Sieci Internet