[Czuwaj] Komisarz

Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com
Śro, 7 Paź 2009, 08:06:42 CEST

Grzegorz pisze:

> [[Grzegorz] ] wg mnie nie, ponieważ zgodnie KCH może zawiesić KH
> pozdrawiam
Z tego, co się orientuje, to zawsze możecie poprosić Komendanta o
wskazanie jakieś osoby na funkcje komendanta (nie koniecznie z Waszego
hufca), po czym wybrać ją i w razie potrzeby odwołać.

--
Czuwaj!
Tomasz Chabinka HO

"Ukochanie i odczucie idei bardziej ją wcieli w życie niż
najokrutniejsze regulaminy." Andrzej Małkowski