[Czuwaj] Komisarz

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 7 Paź 2009, 22:07:05 CEST

> [TOGRO.pl]
> Dla mnie oczywista jest sytuacja, ze jeśli Zjazd Hufca nie wybierze
> komendanta, to Przewodniczacy Zjazdu powinien ogłosić przerwe, a
> Komendant
> Chorągwi musi do czasu ponownego wyboru wyznaczyc komisarza, który
> zarzadza
> hufcem. Czy to będzie poprzedni komendant, czy ktos inny to bez znaczenia.
> Ile trwa taka przerwa - zalezy od okoliczności, miesiąc, dwa, pol roku...

> Tomaszu,
> Ja też nie potrafię wskazać podstawy i  choć działanie takie wydaje się
> [...]

[TOGRO.pl]
A mi się wydaje, ze komisarza powoluje sie po prostu, aby kierowal hufcem,
do czasu wyboru komendanta przez Zjazd.
Jesli Zjazd nie wybral komendanta, to nie zakończył obrad.

Dla mnie niejasny jest tylko fakt, ze przerwa może być ogloszona na maks. 30
dni, a wykladnia Statutu mowi o maks. okresie 6 miesiecy.

Pozdrawiam.
Tomek