[Czuwaj] Komisarz

harclot harclot w poczta.onet.pl
Czw, 8 Paź 2009, 11:50:05 CEST

----- Original Message -----
From: "harclot" <harclot w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, October 08, 2009 10:58 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Komisarz

Chyba pospieszyłem się z pryznaniem Ci częściowej racji.
Dlaczego ?

Bo sugestia iż
"....kadencja władz kończy się w DNIU zjazdu ..."
oznacza iż
"... kadencja władz kończy się w dniu (ROZPOCZĘCIA) zjazdu ..."
nie wydaje mi się własciwa.

Bo co (jaki czas) oznacza zapis  ".. w dniu zjazdu..." ?
12 czy 24 godziny, a moze 48 lub 60 godzin ?
Albo że zjazd nie moze trwać po zachodzie słońca ?
;-))))

Czy 2-godzinna przerwa oznacza że "dzień zjazdu" sie skończył ?
Jesli nie to czy 720-godzinna - tak ?
Dlaczego ?

Wg mnie "dzień zjazdu" trwa od jego rozpoczecia do zakończenia.

Bez róznicy czy będzie to 6 czy 600 godzin.

Czesław