[Czuwaj] Komisarz

109mdsh w lagiewniki.zhp.pl 109mdsh w lagiewniki.zhp.pl
Czw, 8 Paź 2009, 12:22:33 CEST

Wydaje mi się, że dążymy do ślepego zaułku.
Mamy zapis powołuje/odwołuje z dniem... to znaczy o której godzinie ktoś
stracił, a ktoś zyskał funkcję?
Jak dla mnie i na zdrowy rozsądek - chwilą utraty mandatu jest moment
rozpoczęcia obrad w myśl tego zapisu.
Zbyszek Skupiński