Re: [Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Nie, 11 Paź 2009, 13:04:42 CEST

Oczywiście nie w sposób doskonały, ale sens można odczytać.
(trzeba wkleić do przeglądarki)

http://translate.google.pl/translate?prev=hp&hl=pl&js=y&u=http%3A%2F%2Fwww.scout.org%2Fen%2Finformation_events%2Fresource_centre%2Fthe_leader_s_questions%2Fspiritual_dimension&sl=en&tl=pl&history_state0=

--
R.S.