Re: [Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

niemy13 w wp.pl niemy13 w wp.pl
Nie, 11 Paź 2009, 22:42:43 CEST

> To zrobiłem od razu, jak tylko znalazłem.
> Liczyłem jednak że ktoś "biegły w jezyku"
> mógłby to nam "podszlifować"
> :-)
>
> Pozdrawiam
> Czesław

Ale czy jest potrzeba? Idea jaka jest wyrażona w tym tekście jest chyba
mniej więcej taka: "Chcielibyśmy aby wszyscy skauci wierzyli w Boga
(najlepiej chrześcijańskiego), ale okazuje się że to niemożliwe, więc
musimy z tym jakoś żyć i jeśli wierzysz w coś innego to niech już będzie"
Wiem że to "spore" uproszczenie, ale nie można obronić w żaden sensowny
sposób idei wiary w Boga i każdy Ruch powinien sobie to jak najszybciej
uświadomić, a nie brnąć w zaparte że Bóg jest potrzebny do czegokolwiek.

Piotrek

Przepyszny film twórczyni takich hitów jak
'Bezsenność w Seattle', czy 'Masz wiadomość'
JULIE I JULIA: zobacz zwiastun:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fjulijul.html&sid=879