Re: Re: [Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP -uchwała GK ZHP

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 11 Paź 2009, 13:23:43 CEST

----- Original Message -----
From: <emik54 w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, October 11, 2009 12:28 PM
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP -uchwała GK ZHP

> I Czesiu po naszej rozmowie jest to szczegółowo sprawdzane
> i religia jest tam zdecydowanie po przecinku
> i wiesz moim bogiem może być natura a kościołem
> - a co za tym idzie religią dowolna liga chroniąca naturę
> - od stowarzyszenie sozologów...
> I tak jest. Bo sekty też są religiami :)
> a "zieloni" też są określani mianem sekty.

Emilko, bez przesady ;-))

Ponadto przypomnę fragment z "żółtej ksiązecki"
wydanej przez Światowe Biuro Skautowe:
----------------------------
"... ukazuje podstawową dla skautingu koncepcję
siły wyższej nad człowiekiem.
Wychowawcze znaczenie polega na udzielaniu pomocy
młodym ludziom w zrozumieniu świata materialnego
i badaniu duchowych wartości życia. ...."

> A projekt jest projektem = czyli czymś nad czym się pracuje
> i czekamy na uwagi wraz z propozycjami zmian.
> Bo, że zapis budzi kontrowersję a zmiana łzy to już wiemy.

Zaraz zaraz...
Pamiętaj że mamy 2 kwestie:
1) projekt, i tu jest pole do ew. dyskusji,
2) uchwała zjazdu z 2005 roku.

Pozdrawiam
Czesław