[Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

kowlak kowlak w gmail.com
Pon, 12 Paź 2009, 06:44:50 CEST

niemy13 w wp.pl pisze:
> Wiem że to "spore" uproszczenie, ale nie można obronić w żaden sensowny
> sposób idei wiary w Boga i każdy Ruch powinien sobie to jak najszybciej
> uświadomić, a nie brnąć w zaparte że Bóg jest potrzebny do czegokolwiek.
>
> Piotrek

Słuchaj ja rozumiem, że powinienem po chrześcijańsku nadstawić drugi
policzek ale sprobuj na przyszłość swoje sądy artykułować w bardziej
przemyślany sposób.

Uważam, że nie można w żaden sensowny sposób obronić idei braku wiary w
Boga i każdy ruch powinien sobie to jak najszybciej uświadomić a nie iść
w zaparte, że Bóg nie jest mu potrzebny do czegokolwiek.

Kowlak

--
Kowlak
http://www.kowlak.pl