Re: [Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

niemy13 w wp.pl niemy13 w wp.pl
Pon, 12 Paź 2009, 10:37:29 CEST

Jeśli kogoś obraziłem moimi słowami to przepraszam, nie taka jest moja
intencja.

> Słuchaj ja rozumiem, że powinienem po chrześcijańsku nadstawić drugi
> policzek ale sprobuj na przyszłość swoje sądy artykułować w bardziej
> przemyślany sposób.

Przemyślałem swoje sądy i ewentualnie rezygnując z pewnej dozy ironii
pozostaje przy swoich zapisach. Oczywiście w pełni odpowiadam za moje
słowa i bardzo chętnie podejmę dyskusję na ten temat.

> "... "Służba Bogu" - osobisty stosunek do duchowych wartości życia,
> fundamentalna wiara w siłę stojącą ponad rodzajem ludzkim ..."

Nadal potwierdza to co powiedziałem, że skauting uważa konstrukcję Boga
za coś niezbędnego. Natomiast nie bierze pod uwagę, że jest dosyć spora
grupa (nadal dyskryminowana) -  świadomych ateistów. I ten punkt jest
raczej sprzeczny z ich światopoglądem. Można by ewentualnie zastanawiać
się czy fizyka nie mogła by być pewną siłą, ale na pewno nie duchową.

Piotrek

Od dzisiaj kupujemy ZA TANIEJ na tanio.pl!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ftanio.pl%2F%3Fsrc01%3Dc6ac3&sid=856