Re: [Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

niemy13 w wp.pl niemy13 w wp.pl
Wto, 13 Paź 2009, 00:39:39 CEST

> I tutaj zbliżamy się do pewnych absurdów. Mniejszość narzuca swoją
> wolę
> większości. Przykładem są likwidacje krzyży w szkłach w imię
> "tolerancji".
> Chrześcijanie mimo że stanowią miażdżącą większość są
> oskarżani o naruszanie
> uczuć innych przez to że noszą krzyżyk na szyi itp. A gdzie uczucia
> i tolerancja
> wobec chrześcijan. Czy osobą która oskarża nas chrześcijan o to że
> posiadamy w
> sposób widoczny naszych symboli religijnych nie ogranicza naszej
> [...]

Co do oskarżeń chrześcijaństwa (i innych religii) to też nie jestem
zdania, że należy zakazywać nosić krzyży (czy innych symboli) tak jak to
się robi chyba we Francji, bo to jest jakaś dziwnie pojęta poprawność
polityczna, która z wolnością ma mało wspólnego. Natomiast inną rzeczą
jest gdy ktoś próbuje narzucić swój pogląd - patrz sprawa in vitro a
stanowisko kościoła rzymsko-katolickiego.

> Nikomu przecież nie narzucamy wstępowania na siłę do naszej
> organizacji. Nie
> odpowiadają komuś nasze zasady i idee to nie musi wstępować. Ale
> nie należy
> narzucać nam swoich idei na siłę.

Zgadza się! Ale co jeśli ateiście podobają się "zasady i idee"
proponowane przez ruch skautowy? Proszę mi powiedzieć gdzie to jest
napisane.

> Wychodzi na to że twierdzisz
> iż dyskryminacją jest to
> że kobiety nie mogą należeć
> do męskich zakonów.
> ;-)
>
> Pozdrawiam
> Czesław

Absolutnie tak nie twierdzę :) (twierdzę że zakony powinny być zakazane
- jeśli już idziemy w żartobliwą analogię)
Chodzi mnie jedynie o to, że proszę o podanie konkretnego argumentu
(przepisu?) gdzie jasno stoi - ateistom wstęp wzbroniony. Ja nigdzie
tego nie znalazłem, jeśli ktoś twierdzi że jest inaczej to na jego
barkach spoczywa (chyba?) obowiązek udowodniania, że jest inaczej.

Piotr Jurgielewicz

PS. przepraszam Pawle ale chyba przez przypadek wysłałem Tobie osobiście
tego maila

Na ich koncertach kobietom miękną nogi, a mężczyźni zielenieją
z zazdrości. Sześciu przystojnych i utalentowanych
facetów 30.10 w Warszawie. Nie przegap TAKE 6.
 http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FmsTake6DM170909.html&sid=880