[Czuwaj] Podstawy wychowawcze ZHP - uchwała GK ZHP

Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com
Wto, 13 Paź 2009, 14:06:52 CEST

harclot pisze:
> Jest tu "mały" problem.
> Ja wiem że obecnie obowiązującym tekstem jest:
> "PEŁNIĆ SŁUŻBĘ BOGU,
> którY stanowi uosobienie najwyższych ideałów"
> Tylko że na poczatku 1996 roku, gdy dotarł do naszego środowiska
> ten tekst, brzmiał on trochę inaczej:
> "PEŁNIĆ SŁUŻBĘ BOGU,
> którA stanowi uosobienie najwyższych ideałów"
> Taki zapis był logiczny i dlatego zdumiałem się gdy,
> po kilku latach, zorientowałem się że za oryginalny (?) zapis
> uznaje się zapis z "Y".

W sensie, że służba stanowi uosobienie ideałów? Średnio stylistycznie to
brzmi, aczkolwiek ciekawe zagadnienie, nie powiem.

--
Czuwaj!
Tomasz Chabinka HO

"Ukochanie i odczucie idei bardziej ją wcieli w życie niż
najokrutniejsze regulaminy." Andrzej Małkowski