Odp: [Czuwaj] Dyrektorka wyrzuciła harcerzy ze szkoły

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Pon, 19 Paź 2009, 12:36:33 CEST

Ale tak jest coraz częściej i nie długo trzeba będzie mieć nie tylko
elektryczne świeczki ale najlepiej czapki niewidki. Jak to jest, że gdy
coś sie dzieje niedobrego w szkole to często harcerze obarczani są tymi
faktami bo akurat zdarzyło się to w czasie ich obecności ???

Borzek