Odp: [Czuwaj] Dyrektorka wyrzuciła harcerzy ze szkoły

anna miszczak ania.poziomka w wp.pl
Pon, 19 Paź 2009, 12:51:55 CEST

Dnia 19-10-2009 o godz. 11:11 Jędrula napisał(a):

> Idę kupić elektryczną świeczkę na zbiórki.

------------------

A ja właśnie dzisiaj rano nie spodziewając się, że taki temat może tu
zagościć pomyślałam o napisaniu tekstu o odpowiedzialności kadry i
instruktorów.
Bo przypomniała mi się niedawna rozmowa z nauczycielką, która
powiedziała, że nigdy więcej nie wpuści harcerzy do szkoły po tym jak w
jej klasie (w sensie pomieszczenia) zaprzyjaźnieni (!!!) harcerze
przeryli wszystkie szafki z pomocami, robiąc tam koszmarny bałagan,
ostrym przedmiotem  pocięli tablicę i zniszczyli czasochłonne dekoracje
robione oczywiście własnoręcznie i za własną kasę. :(,

Ja przestałam podejmować się opieki nad rajdowiczami w macierzystej
szkole po spaleniu parkietu w sali gimnastycznej podczas kominka.
Odpowiedzialna i wydawałoby się myśląca osoba nie zauważyła, że świeczka
stojąca bezpośrednio na drewnie nadpaliła podłogę na głębokość
centymetra...
O tak dziwacznych postępkach jak przerycie ziemi we wszystkich
doniczkach w pomieszczeniu szatniarek (???) lub wypijaniu cudzego picia
zostawionego w dyżurce, które okazało się silnym środkiem chemicznym w
opakowaniu zastępczym nie wspomnę.

My często nie pamiętamy, że jesteśmy gośćmi w cudzej przestrzeni.
I że powinniśmy stosować się do reguł obowiązujących w danej instytucji.

Nikt z nas pewnie by nie chciał, by ktoś ustawiał niezabezpieczone
świeczki na środku naszego ukochanego dywanu lub bawił się w mini -
paintball w naszej łazience...

Pozdrawiam

Anka Miszczak
Hufiec Szczecin Dąbie

WYGRAJ wycieczkę kolejową po północnej Hiszpanii!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.navigeo.pl%2Fcontest%2Fidea_tour&sid=885