Odp: [Czuwaj] Dyrektorka wyrzuciła harcerzy ze szkoły

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Pon, 19 Paź 2009, 13:52:22 CEST

Dnia 19-10-2009 o godz. 12:51 anna miszczak napisał(a):

> ------------------
>
> A ja właśnie dzisiaj rano nie spodziewając się, że taki temat może tu
> zagościć pomyślałam o napisaniu tekstu o odpowiedzialności kadry i
> instruktorów.
> Bo przypomniała mi się niedawna rozmowa z nauczycielką, która
> powiedziała, że nigdy więcej nie wpuści harcerzy do szkoły po tym jak w
> jej klasie (w sensie pomieszczenia) zaprzyjaźnieni (!!!) harcerze
> przeryli wszystkie szafki z pomocami, robiąc tam koszmarny bałagan,
> ostrym przedmiotem  pocięli tablicę i zniszczyli czasochłonne dekoracje
> [...]

Oczywiście pomijam takie przykłady ewidentnej głupoty przytoczone
powyżej. Niestety bardzo często nie myślimy o tym, że
nieodpowiedzialnośc jednych blokuje innym np. wstęp na rajd lub inne
imprezy, zaowocuje zakazem zbióek itp. Nie wiem czy jest aż tak niski
poziom świadomości wśród niektórych instruktorów czy są jakieś inne
powody takiego zachowania ale przeciętny nauczyciel nie będzie "wnikał"
jacy to harcerze, z jakiego szczepu czy hufca. Po prostu blokuje się na
wszystkich harcerzy i w jednej chwili znakomita miejscówka rajdowa
przechodzi do historii.

Borzek

--
hm. Robert Borzecki
komendant

Zachowaj lato na dłużej. Po sezonie taniej.
Jesienne rabaty do 43%. Sprawdź oferty! - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=www.wycieczki.wp.pl&sid=887