Odp: [Czuwaj] Dyrektorka wyrzuciła harcerzy ze szkoły

Mateusz Cebula onionek55 w wp.pl
Pon, 19 Paź 2009, 17:47:03 CEST

Dnia 19-10-2009 o godz. 12:36 Robert Borzecki napisał(a):
> Ale tak jest coraz częściej i nie długo trzeba będzie mieć nie tylko
> elektryczne świeczki ale najlepiej czapki niewidki. Jak to jest, że gdy
> coś sie dzieje niedobrego w szkole to często harcerze obarczani są tymi
> faktami bo akurat zdarzyło się to w czasie ich obecności ???
>
> Borzek

Z wygody części dyrektorów - dla nich jeden "problem" mniej. Choć - tak
jak było pisane - niektóre drużyny ukręcają nam jakiekolwiek działania
swoją postawą i zachowaniem na granicy wandalizmu.
Mateusz

Film Solista: 9/10 Jak dla mnie rewelacyjny! piękny wzruszający
głęboki! Trudna tematyka, ale pokazana w mistrzowski sposób...
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fsolista.html&sid=893