Re: [Czuwaj] Dyrektorka wyrzuciła harcerzy ze szkoły

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pon, 19 Paź 2009, 18:41:38 CEST

A jak było w tym konkretnym przypadku ktoś wie ?

Bo wydaje mi się że albo mamy właśnie przykład braku właściwej opieki
nad harcerzami, albo "Teraz w dawnej harcówce odbywają się odpłatne
zajęcia ze wschodnich sztuk walki. - Za lekcje karate odpowiada
trener, który je prowadzi. Poza tym on płaci za wynajem sali, a
harcerze mieli ją darmo - dodaje dyrektorka szkoły. " ??

Ktoś wie ??

Szumyk