Re: [Czuwaj] Jest nas co raz mniej - 160 tyś.

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pią, 18 Wrz 2009, 23:21:20 CEST

Pytanie, co to znaczy "wg. danych ZHP". Czy według wyników aktualnego spisu, czy według słów jakiegoś miejscowego "działacza harcerskiego" który z prawdziwym harcerstwem miał kontakt... już jakiś czas temu? Niestety, raczej to drugie.

Pozdrawiam, Michał