Re: [Czuwaj] Media

Maciej Sas ikpsas w interia.pl
Wto, 20 Kwi 2010, 20:35:14 CEST

wiesz... ja nie mam tego problemu, może gdybym tylko się ograniczył do czytania tytułów ogólnopolskich szmatławców to bym się z tobą zgodził, ale
na codzień współpracuję z blisko 60 redakcjami regionalnymi i dziennikarze z nich piszą bardzo pozytywnie i często o codziennej dzialalności harcerskiej, takiej zwykłej jak zbiórka, wyjście do lasu, zdobywaniu sprawności, biwaku, spotkaniu z seniorami, spotkaniu wielkanocnym, przygotowaniu do biwaku, obozu, jeśli w skali roku mam 100 - 140 publikaji prasowych plus radio i tv to chyba o.k.?

może zbyt daleko jesteś od codzienności harcerskiej...

Taka słodko-gorzka konstatacja... Media chyba wreszcie zauważyły w
harcerstwie coś poza pedofilią... Nie wiem kiedy poświęcono nam tyle
czasu antenowego...