[Czuwaj] Media

Agnieszka Rytel agnieszkarytel w op.pl
Śro, 21 Kwi 2010, 08:54:06 CEST

Maciej, nie znamy się, mogę zapytać z jakiego środowiska jesteś? I jakie to
gazety tak chętnie współpracują?
Myślę, że Michał patrzy na to przez pryzmat ogólnopolskiej prasy, radia i tv
lub pryzmat wielkiego miasta, gdzie przebicie się do mediów jest na prawdę
prawie niemożliwe.
Ja jestem z Łodzi i tutaj mamy bardzo złe doświadczenia. Czasem się udaje,
ale żeby napisali o przygotowaniach do biwaku albo wyjściu do lasu?
Oczywiście, może nie umiemy się o to odpowiednio postarać i dopiero się
uczymy, wnioskuje Maćku, że masz większe doświadczenie. Jeżeli w wielkim
mieście macie takie możliwości, to podziel się wiedzą jak to zrobić, a nie
tylko chwal się tymi osiągnięciami. Marzę o tej wiedzy:P

Agnieszka

PS Mogę się tylko pochwalić tym, że harcerze sami wzięli sprawy w swoje ręce
i zorganizowali audycję w Studenckim Radiu ŻAK Politechniki Łódzkiej, która
toczy się już od pewno 4 lat. Ale to radio, które samo o sobie mówi, że jest
radiem "niskiej słuchalności":) i słuchają nas przede wszystkim harcerze
(więc to trochę nie grupa docelowa, do której mają dotrzeć newsy o
harcerstwie).