[Czuwaj] Media

Jędrula jkuny w interia.pl
Śro, 21 Kwi 2010, 09:33:08 CEST

Maciej ma swoją rację. Jest najdłużej działającym rzecznikiem prasowym ze
wszystkich chorągwi.
A to procentuje. Zna wszystkich dziennikarzy w regionie. Miał szanse z nimi
już współpracować nie raz.
Ile to już 9,10 lat?

Gdy się jednak weźmie wycinki prasowe z całej Polski to na jakieś grube
segregatory z danego roku wydruków,
Negatywnych tekstów jest może kilka kartek.
Nasz obraz w mediach jest więc pozytywny, a ostatni tydzień dał nam
wizerunkowego niezłego plusa.
Pytanie tylko na jak długo.

Jędrzej

Agnieszka Rytel>