[Czuwaj] Media

Agnieszka Rytel agnieszkarytel w op.pl
Śro, 21 Kwi 2010, 09:58:13 CEST

Prawda, żebym nie została źle zrozumiana, wcale nie uważam, że media mówią o
nas przede wszystkim źle, ja mam większy problem, mam wrażenie, że się nie
mówi wcale.
Historie o wypadkach i pedofilii są po prostu nagłaśniane, ale to dotyczy
wszystkich grup społecznych i są jednak marginalne.
I wiem jak to jest u nas w chorągwi, wielu komendantów opowiada mi, że ma
stronę w gazecie w powiecie dotyczącą swojej imprezy albo ogólnie o tym co w
danym czasie się wydarzyło w hufcu, albo, że ktoś dzwoni i chce wiedzieć co
u nich słychać. A u nas jest to strasznie czasochłonny proces!
Maciej jeżeli masz takie doświadczenie w chorągwi, super! Chłopie jak ja ci
zazdroszczę! ale nie ma co narzekać, nie możemy marudzić trzeba się wziąć do
roboty, widać, że się da:)

Temat taki stawia jeszcze kilka pytań przede mną? Jak promować imprezę
harcerską, dla dzieciaków bardzo fajną, żeby media chciały ją kupić? I jak
nie przejść cienkiej linii, za którą zaczynamy wymyślać imprezę dla mediów,
a nie dla harcerzy.

A.