[Czuwaj] drużynowy maturzysta

Kasia Kędzierska kasiakedziorek w gmail.com
Wto, 20 Kwi 2010, 23:03:00 CEST

Nie wiem, jaka jest ogólna opinia na temat prowadzenia drużyny w klasie
maturalnej, ale moim zdaniem to horror. Za dużo stresu, obowiązków etc. I
albo się zawali jedno albo drugie. Owszem, może niektórym się udaje, ale mi
idzie to bardzo ciężko. Momentami wręcz tego nienawidzę, więc jeśli
kiedykolwiek będziecie mieli kontakt z osobą, która ma zamiar zdać maturę i
przejąć drużynę, bądź dalej ją prowadzić to pomóżcie jej to rozważyć, a jak
się uprze to wesprzyjcie ją w działaniach. Uwielbiam moje dzieciaki, ale to
istny koszmar pamiętać o jednym i drugim. Uczyć się dzielnie i przygotowywać
zbiórki, pamiętać o informacjach etc.

być może to tylko moje żale, ale jest jakiś cień szansy na powstrzymanie
kogokolwiek przed tak głupią decyzją!

pozdrawiam,
Kasia