Re: [Czuwaj] drużynowy maturzysta

Ryszard Rak essoscout w gmail.com
Wto, 20 Kwi 2010, 23:39:14 CEST

Według mnie powinnaś się skupić na maturze, a pracę społeczną sobie odłożyć.
Jak się nigdzie nie dostaniesz to jaki dasz przykład swoim podopiecznym ?
Harcerstwo to droga, nie cel życia. Jak działalność w Nim ograniczy Tobie
przyszłość to
to jest porażka całej jego misji.
Odpuść sobie, zdaj maturę potem wrócisz i znowu będzie fajnie.

Czuwaj  essoscout