Re: [Czuwaj] drużynowy maturzysta

Grzegorz Handorf grzegorzhandorf w gmail.com
Śro, 21 Kwi 2010, 12:01:38 CEST

Pod warunkiem, że będzie do czego wracać..

U nas w hufcu też mamy drużynowych maturzystów i ich odpuszczenie sobie mało
nie skończyło się rozwiązaniem drużyn. Trzeba pamiętać, że jak ktoś sobie
porządnie odpuści to dzieciaki się rozejdą i tyle ich będzie. Do wszystkiego
trzeba podchodzić rozsądnie, a da się pogodzić - wiem, bo też prowadziłem
drużynę w klasie maturalnej. Maturę zdałem, studiuję.. Wszystko zależy też
od wsparcia Namiestnika czy Komendy Hufca. No i przybocznych oczywiście ;)

Grzegorz Handorf
Hufiec Szczecin