Re: [Czuwaj] drużynowy maturzysta

Kasia Kędzierska kasiakedziorek w gmail.com
Śro, 21 Kwi 2010, 22:29:30 CEST

ja nie mówię nie jeśli chodzi o pracę. Ale z przybocznymi i wsparciem. Poza
tym matura to stres. Dokładanie sobie stresu przed każdą zbiórką, bo
konspekt, bo musi fajnie wypaść to może być dużo. Czasami za dużo. Zresztą
każdy ocenia sam, ja wiem jedno - nie powinnam była zostać drużynową, nie
teraz. I będę to odradzać.

Kasia