RE: [Czuwaj] Przewodniczący ZHP

Jędrula jkuny w interia.pl
Śro, 21 Kwi 2010, 09:23:43 CEST

Ja też słyszałem ze żródła w GK, że miał lecieć nasz Przewodniczący tym
samolotem.
Jestem także pewny, że gdyby Naczelnikiem ZHP była Teresa Hernik ona by tam
była tym bardziej.
Znała połowę osób, które tam zginęły.

Marku!
Wracając do Przewodniczącego. Nie wymagam od niego, żeby szedł i pomagał
nosić wodę żałobnikom.
Wydaje mi się, że w tak trudnym momencie, jego słowa do nas, byłyby jak
najbardziej na miejscu.
Wsparcia, pochwały, czy wizji dalszego działania na przyszłość.
Podziękowania to już inna sprawa.
(jak mówiła hm. Maria Łyczko, nie pracujemy dla orderów).

Jędrzej