Odp: [Czuwaj] Media2

Wojciech Ulinowski wojcciech w gmail.com
Czw, 22 Kwi 2010, 00:21:23 CEST

Na tvnwarszawa.pl, w zakładce telewizja-> doba do jest fragment programu w
którym sa przedstawione przygotowania do sobotnich uroczystości na placu
Piłsudskiego. W materiale sa też ujęte sceny sluzby pod Pałacem Prezydenckim
oraz odprawa hufca Mokotów.

Pozdrawiam

wojtek ulinowski

W dniu 21.kwi.2010 9:41 PM użytkownik "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>