[Czuwaj] drużynowy maturzysta

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 22 Kwi 2010, 01:28:28 CEST

Dnia 21-04-2010 o 23:57:17 Jędrula <jkuny w interia.pl> napisał:

> My to z innej gliny byliśmy. W XX wieku za młodych lat.
> Dzisiejsza młodzież zdaje maturę na 30 % i jeszcze marudzi, że się
> musiała
> tyle uczyć...

A mój kolega i częsty oponent Michał g00 chwilę wcześniej

Wy, druhowie harcmistrzowie, nie demoralizujcie młodzieży instruktorskiej,
proszę. Mnie się zawsze zdawało, że obowiązki tzw. codzienne przede
wszystkim, w tym rodzinne i zawodowe zwłaszcza, także nauka, a harcerstwo
trochę później.

Tak mi przynajmniej mówili na kursach za czasów, kiedy jeszcze nie było
OKK (mspanc).

A jak znam Katarzynę, to 30% jej nie grozi. Może 100% też nie, ale
obstawiałbym, że jednak bliżej tej drugiej wartości.

Darek
który zrobił dyplom technika, zdał nieźle maturę, zdał wstępny na
politechnikę, prowadził szczep i zorganizował obóz naraz, a dziś wcale nie
uważa, by było to rozsądne.