Re: [Czuwaj] drużynowy maturzysta

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 22 Kwi 2010, 11:16:28 CEST

W dniu 22 kwietnia 2010 01:28 użytkownik Darek Brzuska <brzuska w mp.pl> napisał:

> Wy, druhowie harcmistrzowie, nie demoralizujcie młodzieży instruktorskiej,
> proszę. Mnie się zawsze zdawało, że obowiązki tzw. codzienne przede
> wszystkim, w tym rodzinne i zawodowe zwłaszcza, także nauka, a harcerstwo
> trochę później.

Nie no ja oczywiście zawsze też tak pisałem. Ale po pierwsze matura w
porównaniu do późniejszych sesji to jest pikuś, po drugie większość
czasu to czas spędzony na "o rany, rany, olaboga, uczyć się muszę" niż
na nauce. Przy dobrze zaplanowanym uczeniu się "tyle i tyle dzisiaj i
KONIEC" można spokojnie pogodzić prowadzenie drużyny z nauką. Jeśli
ktoś zamierza być instruktorem podczas studiów to czas się tego
nauczyć :) Da się przecież - setki przykładów chodzą po ziemi. (TEJ
ziemi ;)))