Re: [Czuwaj] drużynowy maturzysta

Magdalena Bawolik magdalenabawolik w wp.pl
Czw, 22 Kwi 2010, 19:09:23 CEST

Czuwaj!

To ja tez chciałam wtrącić swoje parę słów.
Ja w klasie maturalnej sama prowadziłam gromadę zuchową (bez przybocznych) i
maturę zdałam dostałam się na studia a ci co mnie znają i są na tej liście
pewnie potwierdzą, że wtedy też zaczęłam udzielać się na poziomie hufca.
Przed maturą byłam na kursie wychowawców kolonijnych (1999), który odbywał
się na HOS-ie.  oraz byłam na kursie organizatorów turystyki, i powiem
szczerze im miałam więcej zajęć tym łatwiej mi było się mobilizować. A w
weekend przed maturą byłam nad zegrzem na biwaku, żeby nie myśleć o
zbliżającej się maturze i ostatnia rzecz, którą robiłam w poniedziałek przed
maturą to popołudnie i wieczór spędziłam w hufcu:) - Goo i Jędrek to było
jeszcze na Suwalskiej:)

Przechodząc do sedna sprawy to matura moim zdaniem to taki wstęp do tego co
będzie na studiach np. raz na pół roku lub raz na rok egzamin.

Życzę powodzenia i połamania pióra na maturzę wszystkim tegorocznym
maturzystom - z perspektywy lat ... Matura to pikuś:DDDD

Magda Bawolik