[Czuwaj] Re: Media2

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 22 Kwi 2010, 13:27:57 CEST

W dniu 22 kwietnia 2010 11:32 użytkownik Michał Senk
<michal.senk w zhp.net.pl> napisał:
> Cześć,
>
> mam pytanie w związku z materiałem, fragment 1:07 - 1:21:
> http://wiadomosci.onet.pl/2159100,11,fakty_tvn_obrazeni_harcerze_kontratakuja,item.html
>
> A o co chodzi z chustą Jędrzeja?
> Chciał pokazać, że harcerstwo nie zabiło jego indywidualności? :-)
>
> Czy ktoś teraz też podeśle link do regulaminu mundurowego?

Jędrek chciał połączyć tych co nosza chustę nad i pod kołnierzem ;)))

A tak na serio po prostu w pośpiechu wyszedł taki fail - no niestety
akcja była szybka bardzo, dobrze że zareagował i od razu go pokazano.
A z chustą się zdarza, chociaż wyglądało całkiem funky ;))