[Czuwaj] Re: media2

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 22 Kwi 2010, 13:16:05 CEST

--
A to pewnie dlatego że to już nowe pokolenie dziennikarzy jest. To
pokolenie które na nic nie ma już czasu bo się musi uczyć, uczyć, uczyć...

A teraz do Darka.
Oczywiście, z priorytetami jest tak jak napisałeś. Tylko tak się składa,
że wszystko musi mieć jakąś wagę. Jak się tak będą uczyć, uczyć, uczyć...
To się niewiele nauczą. Szkoła oprócz nauki ma jeszcze wychowywać o czym
większość nauczycieli jakoś zapomina. Harcerstwo i praca nad sobą wypełnia
doskonale tą lukę. Zresztą ze szkołą jak jest każdy chyba dziś wie. U mnie
w szczepie miałem kilka wypadków świadomego nie chodzenia do niej przed
maturą właśnie. Dziewczyny nie chodziły do szkoły bo nie miały czasu na
głupoty. Musiały się uczyć :D
I w sumie na dobre im to wyszło. Punkty minusowe za nieobecności pokryły
punktami dodatnimi za działalność harcerską. Maturę zdały bardzo dobrze,
na studia podostawały się tam gdzie chciały... Cel osiągnięty i tyle.
Niezależnie od regułek i frazesów obowiązuje myślenie i zdrowy rozsądek.

sikor