[Czuwaj] salutowanie

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 28 Kwi 2010, 17:43:41 CEST

No to dwie bzdury są :)

Jedna w regulaminie - o tej najkrótszej drodze.
Połóżcie rękę na baczność. A teraz spróbujcie po linii prostej
podnieść koniec palcy na wskazane miejsce. :))))

Druga o tej lilijce i berecie. Dotykamy boku (obrzeża) beretu.
Jeszcze śmieszniej wygląda to przy kapeluszu skautowym. Chcąc dotknąć
lilijki ludzie wykonują niesamowite łuki i wolty ręką - trzeba ominąć
rondo :]

g00rek