[Czuwaj] salutowanie

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Śro, 28 Kwi 2010, 17:15:28 CEST

A może to się wzięło przy okazji salutowania w berecie? gdzie jednak
nie ma daszka :) kiedy byłem małym harcerzem (mniej więcej pod koniec
lat 80 poprzedniego stulecia) to pamiętam, że drużynowy tłumaczył nam,
że my posiadacze beretów salutujemy "do lilijki". Mieliśmy też w
drużynie dwa obozy w zakresie salutowania "najkrótszą drogą" - co w
berecie prowadziło do zasłaniania twarzy oraz "nie najkrótszą drogą"
co wyglądało znacznie bardziej naturalnie.
Kowlak